من نمیدونم این کفشای پاشنه بلند چیه که مد شده؟؟؟؟ 

الان دخترا فک میکنن اینو بپوشن خیلی بزرگ شدن؟؟؟ 

اق مثه بازار مس گرا همینطور راه میره تق تق تق تق تق گوشای ادم سوت بلبلی میزنه... 

یه ناز و عشوه ای هم میان من که دخترم از راه بدر میشم چه برسه به پسرا....

من اصلا کفش پاشنه دار ندارم.... همش اسپرته... 

کفش پاشنه دار نمادایی داره..... برای استخونای پا و حالت گیریشونم  ضرر داره....میگن میخوایم قدمون بلند شه..... اخی..


این کفش پاشنه دار از کجا اومده؟؟؟


قرن‌ها پیش سربازان ایرانی در نبردها برای اینکه پایشان در رکاب اسب لیز نخورد، قطعه چوبی را به زیر کفش‌هاشان میخ می‌کردند. 

قرن‌ها بعد از ابداع ایرانیان، لویی چهاردهم در سال ۱۷۰۱ برای نخستین بار از کفش پاشنه‌دار قرمز و جوراب سفید استفاده کرد. از آن زمان کفش پاشنه‌دار در میان اشراف فرانسوی مد شد و نشانی از مقام و مرتبه اجتماعی بود.


***


دخترا بدون اینکه اصلا نمادشو بدونن اینو میپوشن .... فک میکنن فقط واسه خوشگلیه.... 

حقیقتش اینه:


دختری از فرنگ برگشته بود ایران.

بعد از یکی دو روز رفت تو خیابونای شهر گشتی بزنه و تجدید خاطره کنه.

اما یه چیز به شدت اون رو شگفت زده کرده بود:

گفت: یعنی این همه زن فاسد تو خیابونای شهر فراوونه ؟!

چقدر وضع مملکت خراب شده !

گفتم: اینقدرا هم که تو میگی خراب نیست؛ چرا همچین حرفی میزنی؟

گفت: مثلا این پوتین ها و کفش های پاشنه بلندی که پوشیدن!..

گفتم: چه ربطی داره؟

گفت: آخه کفش هایی که این دخترا پوشیدن توی اروپا مخصوص زنان فاسد هستش و این کفش های پاشنه بلند به نوعی معرف کار اونها هست.

این پوتین و کفش ها بخاطر ساختاری که دارن منجر به نوعی طرز راه رفتن میشن که چنین تلقی رو در فرد بیننده ایجاد میکنه.

گفتم: آخه این دخترا که خیلی هاشون چنین نیتی ندارن؛

یا بخاطر زیبایی می پوشن یا بخاطر مد !

گفت: اون کسی که ظاهر این دختر رو میبینه کاری به باطنش نداره و نیت و دل پاک اون دختر براش هیچ اهمیتی نداره.

قبل از اینکه صحبتی بین اونا رد و بدل شده باشه، تیپ و ظاهر اون دختر پیام خودش رو رسونده …!

اصلا خود تولید کننده این کفش و پوتین ها کاربری جنسشون رو با اسمی که روش گذاشتن تعیین کردن.

گفتم: مگه این پوتین ها اسم خاصی دارن؟

گفت: F. U. C. K. me Boots

دیگه حرفی برای گفتن نداشتم و سعی کردم بحثو عوض کنم.

فقط دلم از این همه بی فکری و ناآگاهی و البته پاکی دخترای شهر سوخت.

پیش خودم گفتم این که فقط یه پوتین خشک و خالیه؛

پس منظور تولید کنندگان این مانتو های تنگ و کوتاه و چسبان و نازک چیه؟

میخوان دخترای مارو به کجا بکشونن؟


هی وااااای ***


حالا اینا هیچی... ببینین کفش پاشنه دارو دارن به چ شکلی درمیارن:




در این مسیر، تبدیل پای آدم به پای سمی شکل ابتدا کفشهایی تولید شد که پاشنه خیلی کوتاه داشت سپس این پاشنه در طول زمان بلند و بلندتر شد و آنها با استفاده از مد توانستند این کفش ها را بین مردم رواج دهند تا بتوانند کم کم نوع استخوان بندی آدم را از طریق عادت و تکرار به شکل پای شیطان نزدیک تر کنند.

کفش های پاشنه بلندی که هم اکنون در جهان و متاسفانه کشور خودمان در حال استفاده است، از همین نوع و یا بدون پاشنه می باشد. این تنها بخشی از اهداف صهیونیستی در جهان است، آنها با لعاب دادن و فریب عوام به اسم مد گرایی اهداف خودشان را دنبال می کنند.


***

ایناهم قراره در اینده تولید بشه:




اصن با اینا مگه میشه راه رفت؟؟؟


یا این پابندا که از قدیم نشونه ی زنای فاسد بوده... اینارو میپوشیدن همه بدونن کارشون چیه... تولید صدا میکردن نظر همه بهشون جلب بشه...






یه مدت از مد افتادن دوباره دارن مد میشن...


خدا اخرعاقبتمونو بخیر کنه...